לפנייה מהירה לחצו
top image

הסדר חוב מול הבנק

תמונה של הסדר חוב מול הבנק

הסתבכתם בחובות??? – הסדר חוב זה הפתרון

לא קל לחיות במדינת ישראל. יוקר המחייה גבוה מדי, לעומת הכנסות דלות מדי. עובדה מצערת זו גורמת להרבה אנשים להיקלע לחובות ולמצוקות כלכליות קשות. במאמר זה אנו פונים לכל אלו שהסתבכו בחובות, כדי להסביר לכם איך לפתור את הבעיות.
ברגע שמתחילים להצטבר החובות, מתחילות גם להגיע פניות רבות מלשכת הוצאה לפועל. לרוב, תביעות לתשלום מלשכת הוצאה לפועל מתחילות להופיע עם אלמנטים נוספים, כמו: עיקולים, צווי מניעה למיניהם וכדומה – אלמנטים אלה בהחלט לא נעימים לאף אחד ומתחילים להקשות על ניהול חיים נורמליים. אם נקלעתם למצב הזה עליכם לפנות מיד לעורך דין לצורך טיפול בהסדר החוב מול הבנק.

אם לא מטפלים מיד, כאשר מתחילות הפניות הראשונות, ברגע שנקבע פסק דין לטובת הנושים [אלו התובעים אתכם] – לשכת הוצאה לפועל מקשה עוד יותר עליכם ומטילה גזרות קשות יותר, כגון: לא מאפשרת לכם להשתמש בצ'קים, מוציאה צווי מאסר נגדכם, מגבילה את חשבון הבנק שלכם, עיקולי משכורת ועוד…

כמצוין לעיל, כדי להימנע ממסכת ייסורים זו – עליכם לפעול מיד לתיקון המצב, לעשות את הכול לפני הסלמת מצבכם וזאת דרך ניהול משא ומתן עם הנושים והגעה אל הסדר חוב מול הבנק.

תהליך משא ומתן

תהליך משא ומתן וניסיון להגעה אל הסדר חוב מול הבנק (תשלומים) אינו פשוט ורצוי להיות בקיאים בסעיפי חוק רבים ולשם כך, אנו ממליצים, עם יד על הלב, אל תעשו זאת לבד.

במקום לבזבז זמן מיותר ואולי אף להזיק לעצמכם, בעוד לשכת הוצאה לפועל ממשיכה לפעול ללא לאות, יש לפנות במהרה אלינו לחברת י.ש.ש, לקבלת ייעוץ ובניית תוכנית הבראה כלכלית לשם מחיקת החובות ויציאה מהחובות.

לסיכום המאמר

המומחה בתוכניות הבראה כללית, הסדר חובות ותוכנית עסקית לצורך מחיקת החובות – עם נסיון מוכח של כ25 שנים בתחום הוא ללא ספק מר יואב שיינר, מנכ"ל חברת י.ש.ש.

יואב שיינר פיתח שיטה למחיקת חובות/ הסדר חוב מול הבנק ועזר לחייבים רבים לצאת ממצבים סבוכים, שנראה היה כי אין סיכוי לצאת מהם. פנו אלינו עוד היום והיפטרו עד כמה שאפשר מלשכת הוצאה לפועל ומהנושים שלכם.

החוב גדול עליכם? צרו איתנו קשר

  • או מלאו פרטים ונחזור אליכם